Kväll

Hejsan!

Så var den här dagen över... imorgon är det bara 1 dag kvar till nyår!! :D härligt ^^ Idag har jag mest varit hemma, syster färgade mitt hår också, samma färg som förut, ville bara få bort utväxten. På kvällen har jag svammlat runt med Frida och pratat om allt från A-Ö, detni ;)

Myys på det! Nu ska jag väl försöka hitta nån film (som om jag inte redan sett alla härhemma 10 000 gånger om men) och sen blir det väl att sova antar jag :P Så, vi hörs!

Kramar!

PS: Min pojkvän dissar att ha skjorta på nyår -.- men han SKA ha det har jag bestämt! :o ;)

Kommentarer
Postat av: Benkeh

haha, jag tror fan till och med Erik ska ha skjorta på nyår xP

(....förhoppningsvis den han fick av mig)

Höhö

2009-12-30 @ 00:02:40
URL: http://yberbenksh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0