Att jag inte fattat det förrän nu


Haha ja igår var ju en riktigt härlig kväll om inte annat! Gecko ägde dansgolvet, i tjejkläder dessutom! inte varje dag man ser något sånt! Träffade på en massa härliga människor och skrattade så tårarna sprutade. Helt klart värd kväll!

Idag blir det väl bara att glida bil och ta det lugnt tror jag. Folk vill ha med mig på Ferrum men jag vet inte, jag orkar inte dricka något och 80kr för 70 och 80-tals musik känns inte så lockande :s  Nej, glida bil låter mycket mer nice just idag. Nu borde jag fixa något att äta... så sjukt hungrig. Har levt på glass och festis hela dagen. Sen kanske ta sig till Tuolla en sväng innan det blir att fa ut. Ser ju om man tar sig dit på något vis.

Vi hörs hörrni!



Vet du vad? Jag klarar mig faktiskt bra utan dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0