I will not break the way you did, you fell so hard. I've learned the hard way, to never let it get that far


Om dig
Fullständigt namn? - malin elisa eliasson
Vart bor du? - schouggatan 19...
Vem bor du tillsammans med? - mor och syster
Färg på ditt hus? - det är väl beige tror jag
När är du född? - 13 december
Födelsemärken? - ett x antal
Vilket år tog du studenten? - det här året, fyfan så värt! Vill göra det igen och igen och igen.
Något jobb? - Springvikarierar inom barnomsorgen, söker jobb och jobbar lite då och då inom äldreomsorgen
När ska du sova ikväll? - när jag blir trött
Duschat idag? - nej men igår.

Har du
Kramat någon idag? - nej
Pussat någon idag? - nej
Husdjur? - mina två älsklingsvovvar
Vad har du ätit? - frasses, leverbiff
Dagens klädsel? - jeans, adidaströja, linne
Dagens sötnos? - ingen
Dagens roligaste händelse? - roadtripen!
Har du många vänner? - har jag väl, men hellre få och pålitliga än många och opålitliga så att säga
Hur många har du kysst? - deru
Vem kramade du senast? - mamma
Vem pratade du senast i telefon med? - Matilda
Vem fick du senast sms av och vad stod det? - ids inte kolla

Favorit
Film - vet inte
Låt - just nu är del Adele - someone like you, chris medina - what are words
Mat - mat
Dryck - mjölk, lett!
Stad - Nå inte fan är det då Kiruna i alla fall..
Land - swe
Ämne i skolan - går inte skola så
År - 2009.....

Senaste
Personen du tänkte på? - någon jag är less på att tänka på.
Gången du grät? - idag.
Pizzan du åt? - minns inte
Gången du var i Göteborg? - förra sommaren
Gången du var i Stockholm? - två år sen
Gången du var utomlands? - 2008

Antingen eller

Svart eller vitt? - svart
Hund eller katt? - hund
Ute och festa eller hemma och mysa? - party like a rockstar! Nä men ibland hemmakvällar såklart
TV-spel eller datorspel? - datorspel
Blogg eller Bilddagboken? - blogg
Big Brother eller Paradise Hotell? - bb
Svart eller blondt hår? - brunt!
Blåa eller bruna ögon? - spelaroll
Choklad eller lakrits? - choklad
Göteborg eller Stockholm? - gbg
Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
Röd eller blå? - blå
Randigt eller prickigt? - randigt
Leva eller dö? - men leva

Antal

Personer du älskar? - De vet vilka de är
Personer du hatar? - hata är ett starkt ord
Festivaler du vart/ska på i år? pdol, lulekalaset, kirunafestivalen
Gånger du flyttat? - 2
Piercingar du har? - öronen
Tatueringar du har? - nacken, foten + fler på ingång!
Personer du saknar just nu? - en enda.
Ditt hjärta brustit? - två jävla gånger tyvärr.

Vem
Ska du träffa imorgon? - ser ju
Sjöng du senast för? - folket i bilen
Hade du senast en msn-konversation med? - använder inte msn
Spelade du tv-spel med senast? - lisa
Vill du ta med på en romntisk resa? - nobody, romantik är överskattat som fan. (ja, idag är jag negativ)
Vill du kasta en sten i huvudet på? - dig.
Förtjänar att dö? - ingen gör det
Vill du sova brevid inatt? - vant mig vid att sova ensam.

Vad
Gör dig glad? - mina underbara vänner! Kan garantera att jag inte funnits idag utan dem.
Gör dig ledsen? - just nu.... det där...
Vill du helst göra nu? - ska fara ut och hämta min kära vän Erika!
Önskar du att du slapp göra? - ta tag i problem
Vill du ha nu? - mina pengar av en viss person...!
Önskar du dig i födelsedagspresent? - inte så brydd om sånt
Längtar du till? - att komma bort från den här äckliga staden
Tycker du om dina betyg? - de är helt ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0