It's crazy but it's true


Idag berättade inga-lill att det bara är tre veckor skola kvar. TRE VECKOR. Resten är vi på praktik, sen är studenten så gott som där. Fyfaaaaan vad läskigt!
Tänk när man stod där för tre år sedan, vilsen och rädd i ettan och bara drömde om studenten och alla bravader som hör till. Kan knappt fatta att det faktiskt är jag som ska stå där uppe på flaket nu och skrika av lycka. Gå balen i en underbar klänning (eller så skiter det sig heelt och hållet, nojjig tjej alltså) och fira mösspåtagningen i järnvägsparken.

Det är så sjukt skrämmande att jag om tre veckor aldrig mer kommer ha ett skolarbete att göra. Just nu väntar jag på att studentklänningen ska komma hem i brevlådan, och studentmössan likaså. Spännande! Nej, låt de här 3 kvarvarande månaderna inte gå alltför fort bara. Jag är inte beredd på det!

Men snart är det faktiskt min tur! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0