Mitt 2012 (del 1)

 
 
I början av Januari skaffade jag mig tatuering nummer 3.
 
 
Jag sov på Icehotel och festade i Icebar med Usa:s 10 mest kända bartenders!
 
 
Jag hängde mest jämt med min superfina Hilda! Saknar!
 
 
Jag började jag jobba på restaurang Shop Stop med Tessan.
 
 
Jag barnvaktade min superbusiga bebis en hel del!
(som inte var så liten längre heller!)
 
 
Festade loss en kväll med Hilda och Tessan!
 
 
Sen kom Februari och jag invigde den månaden med att tappa 90 ägg i backen på jobbet!
 
 
Hängde en helg i byn med Tessan!
 
 
Drog till Rensjön en annan helg!
 
         
 
Sen hängde jag väldigt mycket i byn efter det, våren var ju här!
 
 
Men såklart hade jag många mysiga dagar i Kiruna också!
 
 
Och i Februari hände det som inte får hända.
Finaste Emma togs ifrån oss... tänker fortfarande på henne,
vi kände inte varann väl kan jag säga direkt, men hon har stöttat mig genom
en del svåra tider och vi har haft våra härliga fyllekvällar ihop!
Världens gladaste och mest godhjärtade person.
Livet är  så sjukt orättvist...
 
 
Jag testade på linser men det är nog bara något jag kommer använda
under våren/sommaren när det behövs. 
Trivs i brillor!
 
 
Jag var även arbetslös igen vid det här laget och hängde mycket i skolan med Sara och Frida.
 
 
Det blev ännu mer vår och vi skotrade i byn, festade litegrann
och åkte på pimpeltävling.
 
 
I April hängde jag mycket med C.
 
 
Sen blev det Maj och jag var less och drog till Jokkmokk en helg.
Träffade massa nya vänner och hade skitkul!!
 
 
Lite fler bilder från Maj. 
Galna kvällar med Hildisen, stughäng och tillverkning av tennarmband.
 
 
Sen var det dags för 93:ornas mösspåtagning. 
Galet var nog ordet!
 
 
Det blev Juni och studenttiden kom även den!
 
 
Efter det flyttade jag tillbaka till byn och började sommarjobba.
 
 
Men såklart var jag ju tillbaka till stan ganska fort,
med så fina vänner som jag har!
 
 
Midsommaren spenderades däremot i byn!
 
 
Hilda fyllde år och vi spenderade dagen i Lainio!
Årets första dopp blev gjort också!
 
 
Det vankades sommarens första festival och alla var fulla och glada!
 
 
Bebis blev sjuk och fick vara med om en operation!
Lillhjärtat ♥
 
 
Vi hade några få varma dagar i byn under sommaren, 
alldeles för få!
 
 
Så jag drog till Stockholm en helg för lite bättre sommarväder!
Och såklart för att hänga med bästa vännen och sötaste Astrid!
 
 
WebRep
 
Generellt omdöme
 
 
Denna sida har inget omdöme ännu
(inte tillräckligt med omdömen)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0