15 November

Hej!

Har inte hunnit blogga någonting under dagen ännu, har haft fullt upp! Vakande vid tolv typ, så tog jag och Jocke hunden och han gick till sin fammo och jag hem till mig ;P Jag har varit förbi frida en sväng, övningskört och så tänkte jag åka med bussen om en halvtimme men jag orkade inte :P tar 19.20 bussen istället.

Igår hade vi filmkväll på unkan, där var Nisse,Jossan,Helena,Emil,Jonne,Matilda,Stina,Nadja,Emma,Jocke och jag. En hel del folk alltså ;P Vi kollade Paranormal activity igen, för dem som inte sett den :P Seriöst blev filmen typ förstörd när man såg den igen, inte alls lika läskig nåmer xP Menmen, nu hade jag bara velat se det andra slutet däremot (alltså det slut som visats på bio)

Nu sitter jag mest och väntar på Jocke, men ska väl ta och göra något vettigare först än att sitta här!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0