Ny familjemedlem!

Jag och John har skaffat oss en liten kisse i torsdags! Världens sötaste lilla Musse! Nu när han vant sig vid sitt nya hem är det fullfart härhemma. Inte mycket till sömn får man heller! Min lilla bebis! Idag är det lördag och planen för dagen är att åka till moffas stuga och hälsa på. Mamma och pappa skulle också fara dit, och alla vill ju träffa lilla Musse såklart, så han ska med! Han gillar dock inte att åka i buren för fem öre. Så får se hur det går idag. Ikväll Emilia ta några glas, planen var ju att vi skulle fira 2 födelsedagsbarn idag men inget blev det av det. Jaja, kanske vi far ut i alla fall! Nu sover Musse så sött så nu ska jag passa på att göra mig i ordning innan det är full fart igen! Vi hörs!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0