Skitmåndag

Ligger i sängen hemma hos J och har tråkigt. Han for på jobbet för en stund sen och jag var tvungen att sjukskriva mig imorse. Har vridit och vändit på mig hela natten, vaknat säkert 25 gånger och J väckte mig mitt i natten och frågade om jag mådde bra, var helt sjöblöt i svett men ändå så frös jag. Och inte nog med det var jag så borta imorse så jag försov mig också... Vet inte vad det kan ha varit?? Känner mig fortfarande lite yr i huvudet men annars känns det okej nu. Måste ju varit feber jag haft. Imorgon blir det då jobb, för hemma orkar jag inte sitta. Har inte råd med det. Jäkla skit. Måste ju spara pengar till semestern! Vågar ännu inte hoppas på att jag läst av skattebeskedet rätt. Men hoppas kan man ju. Nä vad jag snackar strunt, vi får höras ska vila igen! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0